dinsdag 15 juni 2010

Wat een wandeling!!(Elles)

Afgelopen zondag was het weer tijd voor een wandeling. Ik heb de laatste tijd telkens wel gewandeld maar eerlijk gezegd niet aan gedacht om dit even te vermelden op het blog.
Maar zondag stond dus een tocht van 40 km op het programma in Haarle. Samen met Remco vertrokken we rond acht uur 's ochtends. De eerste 20 km ging het eigenlijk heel lekker. De tocht ging door het bos. Heuvel op en heuvel af. De organisatie had verschillende pauzes geregeld. Echt super! Na de middagpauze ging het voor mij al snel wat minder. Telkens denk je kom op nog even verder. Bij ongeveer 30 km kreeg ik het zo moeilijk dat ik even dacht om ermee te stoppen. Maar als je dan bij de stop van 32 km bent en je weet dat je met anderhalf uur er bent wil je het toch ook wel graag voltooien. Dus kom op even doorzetten. Om kwart voor vijf kwamen we Haarle binnen wandelen waar onze lieve familieleden ons op stonden te wachten. Heel moe maar zeker voldaan de kaart laten afstempelen. Heerlijk om te kunnen zeggen dat ik 40 km gelopen heb. Maar ik moet mijn broer Remco wel even bedanken want dankzij hem is het me gelukt. De volgende dag was ik niet zo vrolijk. Behoorlijke spierpijn maar goed dat mag ook wel. Vandaag was de spierpijn weg. Alleen heb ik mijn rechterenkel en achillespees opgezet. Op dit moment zit ik dus ook met een ijszak eromheen. Hopelijk is het snel herstelt.

Tot de volgende keer!!!

2 reacties:

Nance zei

Ik hoop dat het snel beter wordt en petje af hoor! Ik doe het je niet na.

elbakero zei

super!