dinsdag 27 juli 2010

4 daagse Nijmegen. (Elles)

Nou en dan ben je na een week weer thuis.
Zaterdag kwamen mijn broer en ik aan in Nijmegen waar onze ouders al op ons stonden te wachten met heerlijke koffie en cake. Na even bijkletsen begonnen we aan het opzetten van de tent. Alles ging helemaal goed. 's middags nog naar de makro geweest om de laatste boodschappen in te slaan. Zondag morgen na het ontbijt richting Nijmegen gegaan. Daar aangekomen was er nog bijna niemand. Twee uur later stond het bomvol met mensen die zich allemaal in wilden laten schrijven. Eerst heeft Remco zich ingeschreven en daarna ik. Wat een heerlijk gevoel als het dan eindelijk zover is.
Maandag nog even weer het sfeertje geproefd in Nijmegen en 's avonds op de camping hoorden we dat we een uur eerder mochten vertrekken 's nachts ivm met de verwachte warmte. Dus dat betekende voor mij dat ik er om kwart voor drie uit moest 's nachts. Op tijd naar bed. Alles voorbereid en alles lag klaar. Om half vijf begon voor mij de wandeling. Wat een sfeer en veel mensen langs de kant. Geweldig. Zo ontzettend mooi om mee te maken. Na ongeveer 20 kilometer begon mijn achillespees wel heel erg veel pijn te doen. Dit maakte de tocht voor mij niet makkelijker. Even rusten en proberen verder te gaan. Ik kwam na een tijdje Remco tegen en die heeft met mij verder gelopen. Het was voor mij ondertussen al wel duidelijk dat dit mijn eerste en tevens laatste dag zou zijn van de vierdaagse. Hoe graag ik ook verder wou het ging gewoon niet meer. Te veel last van de blessure. Maar ik had mezelf dan als doel gesteld dat ik koste wat kost deze dag zou uitlopen. Het waren hele zware 15 kilometers. Jeetje wat een hel. Maar Remco heeft me er doorheen getrokken en het is me gelukt.
De rest van de dagen heb ik Remco aangemoedigd op de plekken waar hij langs kwam.
Echt waar het is super goed hoe hij zich er doorheen heeft geslagen. Ben echt heel trots op mijn broer!!!!! Super!!!!!.
Ook wil ik mijn ouders bedanken voor alles wat ze deze week voor ons hebben gedaan. Overal hebben ze bij geholpen en elke nacht waren ze er uit om ons uit te zwaaien. Geweldig!
Vrijdag kwam de rest van de familie en natuurlijk mijn lieve vriend. Samen hebben we een plekje gezocht om daar Remco en ma in te halen. Wat een boel mensen en wat een sfeer!
Toen ze er uiteindelijk aan kwamen springen je de tranen in de ogen.
Remco gefeliciteerd met het behalen van de 4 daagse en iedereen bedankt voor de ondersteuning, kaartjes enz.,

1 reacties:

elbakero zei

Yes. Volgend jaar weer!