maandag 31 mei 2010

2 weken

Ja ja, al weer 2 weken geleden dat het laatste blog hier geschreven is.

Na de hele situatie rond opa en het weekendje weg, heb ik helaas twee weken niets aan het wandelen gedaan. Hoog tijd om het weer op te pakken.

De vierdaagse is al over 50 dagen!

Ik had in de planning om a.s. vrijdagnacht 60 km in Steenwijk te gaan lopen, maar daar zie ik maar vanaf. Dan had ik geen 2 weken niets moeten doen. Nu ga ik voor de 40 km. Ook een nachtwandeling overigens.

Dan volgende week de avondvierdaagse hier in Emmeloord. De kids hebben geen zin dit jaar, dus ik zal de eer hoog moeten houden. Ik zag op school een pamflet waarop stond dat je ook 15 km per avond kunt lopen. Deze week maar even voor opgeven bij de VVV.

Tot horens

1 reacties:

The world according to El zei

HAHAHAHAHA kinderen lopen niet, maar papa wel
We zullen je inhalen met bloemen en snoep